29.11.14 у нашому клубі був проведений методичний семінар - практикум на тему «Принципи навчання іноземних мов у різнорівневих групах», в ході якого наші викладачі поділились своїм досвідом викладання мов у таких групах, обговорили прийоми, які можна використовувати на уроках з групами, де навчаються учні з неоднаковим темпом засвоєння матеріалу, наприклад, завдання, які вчитель може адаптувати для сильніших учнів, види роботи, що можуть застосовуватись, коли одні учні справляються із завданнями швидше за інших.
Click to open image!
Click to open image!
Click to open image!
Click to open image!
Click to open image!
Click to open image!
Click to open image!
Click to open image!
Click to open image!
Click to open image!
Click to open image!
Click to open image!
Click to open image!
Click to open image!
Click to open image!
Click to open image!
Click to open image!
Click to open image!
Click to open image!
Click to open image!
http://www.harvard.in.ua/media-gallery/165-seminar-06-12-14#sigProGalleria3ea44a77fc
Головний феномен гри полягає в тому, що, будучи розвагою, вона переростає в навчання, у творчість та у модель людських відносин.
Ще з давніх часів люди використовували гру як метод навчання. В наш час гра є важливою частиною навчального процесу як в дошкільних і шкільних, так і в позашкільних установах. Головна мета застосування гри – це активізація та інтенсифікація навчального процесу. Сьогодні гру використовують:
Read more...