Людина живе, розвивається і діє в групі. У колективі і під його впливом відбувається становлення особистості — формуються її спрямованість, суспільна активність, воля, створюються умови для саморегуляції та розвитку здібностей. На наших тренінгах ми завжди працюємо в команді, вирішуємо спільні проблеми,які виникають під час роботи. Командні ігри дозволяють об’єднати викладачів в єдине ціле, створити атмосферу взаємодопомоги та взаєморозуміння. Такі ігри розвивають креативність та творчість у роботі кожного викладача. Наприклад, у грі «Мовчанка» викладачі проявили себе, як справжні художники, намалювавши спільну картину.В ній вони відтворили свій настрій та почуття. В грі «Копія» викладачі проявили свою творчість . Вони придумали «нові продукти», які будуть економити наш час в майбутньому.
Головний феномен гри полягає в тому, що, будучи розвагою, вона переростає в навчання, у творчість та у модель людських відносин.
Ще з давніх часів люди використовували гру як метод навчання. В наш час гра є важливою частиною навчального процесу як в дошкільних і шкільних, так і в позашкільних установах. Головна мета застосування гри – це активізація та інтенсифікація навчального процесу. Сьогодні гру використовують:
Read more...