У кого більше талантів...

  Усі діти різні, кожна дитина безумовно талановита у тому чи  іншому напрямку. Сучасні погляди на виховання та навчання дітей виражаються коротко: чим раніше  та більше-то краще, що  в  цілому не є погано. Проте, потрібно враховувати індивідуальні особливості  дитини та власну думку потенційного вундеркінда.

  Кожна сім’я прагне ,щоб їхнє чадо було най-най-найрозумнішим, найкреативнішим, найталановитішим і взагалі максимально розвиненим у будь-якій сфері. Одним словом – маленьким генієм. Часто такі бажання виливаються  у шалену гонку за  талантами, як правило, можна розвивати  у різних гуртках та  секціях.

   При цьому батьки не завжди враховують  власну думку дитини  і записують дитя чим раніше до  усіх можливих гуртків.  В результаті діти мають щільний  графік та навантаження місцями більші,ніж у школі.  При такому режимі повноцінного  відпочинку  немає,але батьків тішить думка,що саме їхнє  чадо раніш за  всіх навчилося читати,писати,рахувати,грати на фортепіано та вишивати хрестиком.  І те що , все це, м’яко кажучи, дитині не приносить ніякого задоволення, батьки не помічають, чи старанно роблять вигляд, що не помічають. «Нічого страшного,- втішають себе батьки,- нехай зараз помучиться, зате потім дякую скаже». 
  Можливо скаже, а, можливо  залишиться відчуття  «забраного дитинства» . Це  у кращому випадку. У гіршому-  психічні розлади і неврози  через надмірне навантаження. Нефізичне -  ментальне. 

  Нам,батькам, хочеться бачити в оченятах наших діток  вогонь. Жагу до пізнання нового,тому дуже важливо не  перейти цю тонку грань.  Важливо не відбити бажання до навчання. Не вимагайте  неможливого.  Не перенавантажуйте малечу усіма знаннями світу. Всьому свій час.  Відчуйте  ту потрібну міру. Як же її знайти? Однозначної відповіді немає. Все залежить від характеру та  темпераменту  і особливо бажань самої дитини.  

 Східна мудрість гласить : «Дитина – не ємкість, яку потрібно заповнити, а вогонь, який потрібно запалити». Вважаю, завдання батьків не заповнити дитину знаннями по максимуму, а викликати інтерес  до  цих самих знань.  

 Будьмо пильними і не забуваймо радитися з нашими дітками.

 

Цікаве в Блогах:

Використання гри в навчальному процесі

Головний феномен гри полягає в тому, що, будучи розвагою, вона переростає в навчання, у творчість та у модель людських відносин.

Ще з давніх часів люди використовували гру як метод навчання. В наш час гра є важливою частиною навчального процесу як в дошкільних і шкільних, так і в позашкільних установах. Головна мета застосування гри – це активізація та інтенсифікація навчального процесу. Сьогодні гру використовують:

Read more...

Міні-анкета для студентів

Якщо Вами заволоділо непереборне бажання отримати якісні і сучасні знання за світовими стандартами та зробити вагомий внесок у своє майбутнє... Заповніть цю анкету та приєднуйтеся до Harvard Language Club вже сьогодні.

Натисніть для оновлення

Friends & Partners

Розробка та підтримка.