Чому саме професія викладача?

         … «У меня растут года, будет мне семнадцать. Где работать мне тогда, чем мне заниматься?» Ось такими словами починається вірш Володимира Маяковського. Саме це питання стоїть перед тисячами школярів, абітурієнтів, студентів.

Та переді мною цей вибір не стояв,я не думала до якого університету вступатиму, що вивчатиму,ким буду працювати в майбутньому. Моя ціль була і залишається - іноземні мови (англійська та німецька). У своїй професії я використовую усі можливі засоби для досягнення своїх цілей. Кажуть, якщо хобі зробити своєю роботою,ви будете щасливою людиною,адже вам ніколи не доведеться займатись тим,що вам не подобається. Я вважаю,що мені пощастило,адже моя ціль збігається з моїм хобі а,отже, і з моєю роботою. 

 

         Ще одним важливим фактором,який визначив моє місце в житті – любов до дітей. Маючи досить велику родину де багато дітлахів ( племінники, племінниці, братики, сестрички), я навіть не могла уявити свою майбутню роботу,яка не була б пов’язана з дітьми. Адже на своїх уроках,вчитель передає не лише свої знання, а й часточку себе. Своїм педагогічним кредо я обрала слова відомого педагога К. Ушинського " Учень – це не посудина,яку потрібно наповнити,а факел який потрібно запалити". Слідуючи моєму кредо,я зробила висновок,що для того,щоб дати дітям гідні знання,потрібно багато працювати над собою.

Розпочавши свою кар'єру викладача іноземної мови та будучи досить активною,креативною особистістю з різними захопленнями,я завжди намагаюсь знайти щось нове та цікаве як для життя, так і для роботи.

Не можу сидіти на місці, саме тому я щодня шукаю все нові і нові шляхи для самовдосконалення,а професія викладача це саме той напрямок,де я можу себе реалізувати.

 

Цікаве в Блогах:

Використання гри в навчальному процесі

Головний феномен гри полягає в тому, що, будучи розвагою, вона переростає в навчання, у творчість та у модель людських відносин.

Ще з давніх часів люди використовували гру як метод навчання. В наш час гра є важливою частиною навчального процесу як в дошкільних і шкільних, так і в позашкільних установах. Головна мета застосування гри – це активізація та інтенсифікація навчального процесу. Сьогодні гру використовують:

Read more...

Міні-анкета для студентів

Якщо Вами заволоділо непереборне бажання отримати якісні і сучасні знання за світовими стандартами та зробити вагомий внесок у своє майбутнє... Заповніть цю анкету та приєднуйтеся до Harvard Language Club вже сьогодні.

Натисніть для оновлення

Friends & Partners

Розробка та підтримка.