Про мотивацію.

Діти – дзеркало душі або скажи мені, хто твій викладач і я скажу тобі, хто ти.

         Кожен з нас точно знає і, з впевненістю, може сказати, що для вивчення мови потрібна мотивація. Самомотивація. І це стосується не тільки вивчення іноземних мов, а і усього, за що б ми не бралися. Починаючи нове діло, потрібно хотіти його починати і (було б не погано) мати кінцеву ціль в цьому ділі.

         Іноземні мови – не виключення. Для успішного вивчення потрібно мати бажання вивчати мову. Без цього бажання не можна досягнути успіху, який би професіонал тебе не навчав.

 

Кожен з нас помічав за собою, що інколи бувають такі дні, коли ти нічого не хочеш і не бачиш ні в чому сенсу. Це природно. Це називають депресією, апатією, прострацією, фрустрацією і багатьма іншими розумними словами, походження (а інколи і значення) яких нам не відомо. Коли людина, в такому стані, береться за роботу, то в неї, як правило, нічого не виходить. Особливо помітна така безуспішність в роботі з людьми. Якщо ти сам не бажаєш щось робити, то ти в ні в якому разі не переконаєш когось іншого робити теж саме. Особливо це відчутно в роботі викладача. Якщо в учня є бажання навчитися, а в викладача бажання навчити немає – то максимум, що він можеш досягнути в вивченні, це результат його самостійної праці. І нічого більшого.

Хіба можна вимагати від дитини жаги до навчання, зацікавлення до мови, якщо ти сам цієї жаги не маєш? І діти це дуже гостро відчувають. Дитині не буде цікаво на уроці, на якому тобі самому не цікаво. Вона також буде безвідповідально відноситися до занять, якщо відчує, що викладач сам безвідповідально до них відноситься.

До чого я це веду, мої дорогі колеги? А веду я це до того, що якщо ми будемо йти на уроки з щирою посмішкою, бажанням навчити та навчитися, то і діти будуть вести себе відповідно. І тоді винагородою нам стануть активні і зацікавлені діти, їх успіхи у вивченні іноземної мови та слова вдячності від батьків.

         Все в наших руках;)

Цікаве в Блогах:

Використання гри в навчальному процесі

Головний феномен гри полягає в тому, що, будучи розвагою, вона переростає в навчання, у творчість та у модель людських відносин.

Ще з давніх часів люди використовували гру як метод навчання. В наш час гра є важливою частиною навчального процесу як в дошкільних і шкільних, так і в позашкільних установах. Головна мета застосування гри – це активізація та інтенсифікація навчального процесу. Сьогодні гру використовують:

Read more...

Міні-анкета для студентів

Якщо Вами заволоділо непереборне бажання отримати якісні і сучасні знання за світовими стандартами та зробити вагомий внесок у своє майбутнє... Заповніть цю анкету та приєднуйтеся до Harvard Language Club вже сьогодні.

Натисніть для оновлення

Friends & Partners

Розробка та підтримка.