Використання гри в навчальному процесі

Головний феномен гри полягає в тому, що, будучи розвагою, вона переростає в навчання, у творчість та у модель людських відносин.

Ще з давніх часів люди використовували гру як метод навчання. В наш час гра є важливою частиною навчального процесу як в дошкільних і шкільних, так і в позашкільних установах. Головна мета застосування гри – це активізація та інтенсифікація навчального процесу. Сьогодні гру використовують:

 

-         як засіб засвоєння понять, теми чи навіть цілого розділу;

-         як частину уроку (наприклад, введення нового матеріалу або його контроль);

-         як технологію проведення позакласної роботи.

Педагогічна гра, на відміну від інших ігор, має таку важливу ознаку, як чітко поставлена мета навчання, а також ті педагогічні результати, які повинні бути досягнені в її результаті. Ігрові прийоми та ситуації виступають засобом спонукання та стимулювання до навчання.

Засобом ігрової форми занять є навчальний матеріал, а елемент змагання перетворює дидактичне завдання в ігрове. Навчальна діяльність учнів під час гри підкоряється правилам, а успішне виконання навчальної мети пов’язується з її результатом.

Особливістю та унікальністю гри є те, що дитина, яка навчається в процесі гри, не задумується і навіть іноді не підозрює про те, що вона щось вивчає. Крім того, ігрове навчання – не нав’язливе, адже учні граються добровільно за власним бажанням.

Ігри – це невід’ємна частина процесу вивчення іноземної мови. Оскільки цей навчальний предмет  складний, і діти не завжди мотивовані до його вивчення, то за допомогою гри можна ненав’язливо заставити дітей вивчити потрібний їм лексичний і граматичний матеріал. Особливо важливою є гра в процесі навчання молодших школярів. По-перше, вона стає певним зацікавленням учнів до навчання, по-друге, вона може бути зміною виду діяльності, фізкульт-хвилинкою, що є дуже важливим для енергійних і непосидючих дітей.

Цікаве в Блогах:

Використання гри в навчальному процесі

Головний феномен гри полягає в тому, що, будучи розвагою, вона переростає в навчання, у творчість та у модель людських відносин.

Ще з давніх часів люди використовували гру як метод навчання. В наш час гра є важливою частиною навчального процесу як в дошкільних і шкільних, так і в позашкільних установах. Головна мета застосування гри – це активізація та інтенсифікація навчального процесу. Сьогодні гру використовують:

Read more...

Міні-анкета для студентів

Якщо Вами заволоділо непереборне бажання отримати якісні і сучасні знання за світовими стандартами та зробити вагомий внесок у своє майбутнє... Заповніть цю анкету та приєднуйтеся до Harvard Language Club вже сьогодні.

Натисніть для оновлення

Friends & Partners

Розробка та підтримка.