Іноземна у старшій школі

   Питання навчання іноземної мови у старшій школі є досить актуальним. Оскільки виникає проблема , на що більше звертати увагу на цьому етапі навчання мови.

   З одного боку , у молодшій та середній школі відпрацьовуються усі основні навички , необхідні  для успішного засвоєння іноземної  мови( аудіювання , читання, говоріння та письмо). З іншого боку , вдосконалювати навички , перераховані вище , потрібно протягом всього вивчення іноземної мови. Тому постає  запитання – на що в більшій мірі доцільно буде звертати увагу при вивченні іноземної мови у старшій школі.

 

  По-перше , так як основна складова навичок говоріння була закладена в середній та молодшій школі , то основну увагу потрібно звертати на подолання мовного бар’єру , а саме  активний розвиток діалогічного та монологічного мовлення. Діалогічне мовлення у групі доцільно стимулювати цікавою  та актуальною ситуацією  у відповідності до  вікової категорії та інтересів  учнів. При цьому  варто попередньо активізовувати  лексику відповідно до теми. Монологічне мовлення також має займати важливе місце у вивченні мови у старшій школі. Тему для висловлення власної думки , можна подавати різними способами(коротке відео або запис з цікавою проблематикою).  Потрібно  аналізувати мовлення учнів , яке повинно бути структурно та граматично правильним , а також мати змістовність.

  По-друге , не зважаючи на вивчення граматичного матеріалу в молодшій та середній  школі, доцільним буде повторення граматичних тем різної складності. Якщо граматичні навички на даному етапі вдосконалюються , то подача нової лексики є  незмінним компонентом заняття. Для ефективнішого навчання нової , складнішої  лексики можна використовувати синонімічні ряди ( при поясненні нових слів згадувати їх синоніми , які вивчалися раніше).

  По- третє , невід’ємним складовим на занятті є аудіювання. На даному етапі вивчення мови варто звертати увагу на автентичні записи та відео. Звичайно ж попередньо співвідносити рівень складності матеріалу та можливість засвоєння його учнями.

  Підсумовуючи усе вище сказане , можна додати , що у будь-якому випадку при навчанні іноземної мови для отримання позитивного результату , необхідно враховувати індивідуальні особливості учнів. Отже , одним з основних завдань вчителя на даному етапі є продуктивний аналіз рівня можливостей учнів з якими ви працюєте , а також підбір відповідного матеріалу , який буде стимулювати та зацікавлювати вивчення мови.

Цікаве в Блогах:

Використання гри в навчальному процесі

Головний феномен гри полягає в тому, що, будучи розвагою, вона переростає в навчання, у творчість та у модель людських відносин.

Ще з давніх часів люди використовували гру як метод навчання. В наш час гра є важливою частиною навчального процесу як в дошкільних і шкільних, так і в позашкільних установах. Головна мета застосування гри – це активізація та інтенсифікація навчального процесу. Сьогодні гру використовують:

Read more...

Міні-анкета для студентів

Якщо Вами заволоділо непереборне бажання отримати якісні і сучасні знання за світовими стандартами та зробити вагомий внесок у своє майбутнє... Заповніть цю анкету та приєднуйтеся до Harvard Language Club вже сьогодні.

Натисніть для оновлення

Friends & Partners

Розробка та підтримка.